Fundacja Wolność i Pokój

Centrum Informacji

Testament Skutera

Wiesław Cupała

Skuter w Perfumeri

Nie będę śpiewał  (Cezary „Skuter” Kamienkow)
Nie będę śpiewał w żadnym chórze
Tam śpiewa się anonimowo
Cudzych piosenek nie powtórzę
Bo w moich ustach moje słowa
a na tym świecie jestem właśnie
Tak niepodobny do nikogo
Dlatego będę szedł nim zgasnę
Tą moją własną prostą drogą
Nie będę walczył w demonstracjach
Za sprawy których nie rozumiem
Sam decyduję kto ma rację
I wtedy walczyć chcę i umiem
I żadnych przysiąg nie chcę składać
W żadnym mundurze nie chcę ginąć
Jedna mi droga odpowiada
Z tą drogą się nie mogę minąć

Cezary już nie zaśpiewa, zmarł w poniedziałek, 25.02.2013

3 comments on “Testament Skutera

  1. Pingback: Skuter, pogrzeb, ogłoszenie | Archiwum Fundacji Wolność i Pokój

  2. donkichoter
    11 marca 2013

    Tekst „Mesjasza”
    NIE BĘDĘ WISIAŁ UKRZYŻOWANY
    PIJAK NIE BĘDZIE ŚLINIŁ MOJEJ RANY
    NIE BĘDĘ ZDOBIŁ NICZYICH DRZWI
    NIE BĘDĘ MESJASZEM ANI MI SIĘ ŚNI

    REF:
    NIKT MNIE NIE KOPNIE W ŻAŁOSNEJ ROZPACZY
    NIE BĘDZIE JĘCZAŁ ŻEBYM WYBACZYŁ
    NIE BĘDZIE SZARPAŁ MOJEGO SUMIENIA
    NIE BĘDZIE SZARPAŁ TAK OD NIECHCENIA

    NIE BĘDĘ ŻĄDAŁ OD WAS MIŁOŚĆI
    BO MI RZUCICIE JESZCZE JĄ JAK PSU KOŚCI
    GDYBYM TABLICE DAŁ WAM MOJŻESZOWE
    ONE NA PEWNO SPADŁYBY WAM NA GŁOWĘ

    I NIE OTWORZĘ ŻADNEGO MORZA
    W ŻADNĄ SODOMĘ NIE WBIJĘ NOŻA
    I NIE ZOSTAWIĘ WAS Z WORKIEM NA GŁOWIE
    TO MOŻNA ZROBIĆ NIE LUDZIOM A KROWIE.

    • Dora
      9 sierpnia 2016

      Krowie też nie

Skomentuj

Information

This entry was posted on 2 marca 2013 by in Edukacja, Społeczeństwo and tagged .

Zasady kopiowania z witryny FWiP

Wszelkie materiały publikowane w Centrum Informacji FWiP publikowane są na zasadach licencji Creative Commons 3.0 BY-NC (Uznanie Autorstwa - Użycie Niekomercyjne) chyba, że jest zaznaczone inaczej.

Odpowiedzialność za treść artykułów

Artykuły są wyrazem poglądów ich Autorów. Za treść przedruków, ogłoszeń itp., jeśli nie jest zaznaczone inaczej, odpowiada redaktor odpowiedzialny. Dokumenty i stanowisko Fundacji Wolność i Pokój muszą być sygnowane przez władze Fundacji zgodnie z jej Statutem

Kontakt z redakcją witryny FWiP

